Åter igen måndag

Ja som sagt måndag,  inte för att jag har något emot den dagen eller jo det har jag. Måndagar känns alltid så trötta och lång tråkiga, men idag har jag tänkt att ändra på det! Jag ska baka och ringa Elin eller Moa och jäklar här ska vi ha kul asså! Uppdaterar senare, nu ska jag titta på hundar på blocket ;) Jag fyller ju snart år, igår frågade mamma vad jag önskade mig, men vi kunde iinte gör i ordning mitt rumm nu så får det i julklapp istället, blir nog bra men sa att jag ville en kamera eller något och plötsligt sa mamma att hon tyckte collie valpar var jätte söta, så det kanske blir en hund trots allt efter snart 13 års väntan! jippy! vi hörs sötnosar..
Ps: om nån vill sälja valp eller skänka biligt kanske vi är intresserade
OBs! DEt e fest hos Mange, Mange ....... hahahha
Ph: sjuka jag ;)
Puss

Postat av: Sandra

Jag ska packa ner kameran och bege mig iväg på ett fotografering!



Vad gör du?

Kram

2011-06-27 15:42:58
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: