R.I.P Soda min lilla ängel

Första gången jag såg dig & din syster blev jag kär, ni liksom lyste av kärlek och lycka! När ni var små var ni allt världens busfrön,( haha) ni grävde er ut ur buren för att komma åt de stora maskrosorna på andra sidan, på vinter höll ni ihop, höll varandra varma och trygga.Har fler än 1000minnen & bilder på och med er.Eftersom att de föddes i april kallade vi dem för våra påskharar. Nyårsafton 2008, den natten då min lilla Zingo gickbort, ( det var rävens fel) Känslan att hon var borta och aldrig skulle komma tillbaka var hemsk, jag älskade/älskar henne så mycket! Men hon finns alltid kvar i mitt hjärta och hon väntar på mig vid regnbågsbron.R.I.P sötnos!Zingo levde hos oss i 4 fantastiska år! I början saknade soda sin syster otroligt mycket men sen förstod hon vad som hänt och levde vidare.
Igår( 9/8 2011) somnade min lilla ängel soda in, fastän jag vet att hon var gammal (7år) så känndes det mycket svårare, nu finns ingen kvar. Vaje gång jag tänker på Zingo blir jag glad men när jag tänker på Soda faller tårarna & jag kan inte stoppa dom. Det bästa sättet att komma över någons död är att köpa en ny kanin eller en hundvalp. Saknar dig så otroligt mycket min ängel, hoppas du har det bra och har träffat Zingos! R.I.P älskade Soda <3
Soda i sin lilla utebur!
bebisen i källaren och myser <3
Ute och leker med kvasten :DSodis får vavorit godis, klöver!
Cirkus kaninen!
Vi speelar boll! <3
Sötaste!
Glömmer dig aldrig min ängel, älskar dig<3
några bilder till minne av henne, skriv gärna en komenter för att visa att du bryr dig!
Kommer inte sluta blogga, kommer ha en vanlig och en om soda<3
puss

Postat av: josefin - f o t o b l o g g

SV: tack så mycket! :D jag gör inte designer åt folk jag inte känner men jag kan sälja designer för 100-150 beroend på hur avancerad den ska vara^^ kram

2011-08-10 12:13:10
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej. Visst kan jag göra design till dig, men det skulle vara bra ifall du fixade din hotmail eftersom det är det lättaste sättet att kommunicera! :)

2011-08-12 10:49:06
URL: http://hsjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: