Åmål´s bluesfest med Elin

Hej alla fina människor!
Ja som ni märker eller kanske redan vet är det bluesfest här i åmål, nån som är här?
Igår hade jag en grym dag med Elin på stan/ Bluesen
vi lyssnade sen plötsligt kom  på musik,cyklade,kollade in campingen,örnäs och där var det grymt mycket folk, eller norskar mäst. Vi spelade även minigolf, och jag vann ;) inte ofta det händer mig i minigolf! Sen hittade Elin en jätte snygg norsk som Elin skulle efter & ta kort på, han hette tydligen kristian. sen var vi på stan, djurparken mm och hade skojsigt.
Sen blev vi hungriga och köpte en sallad på ica å åkte ned & satte oss i min båt, när vi hade ätit färdigt skulle såklart Elin vara så klumpig och välta ut colan, kul! ( tänkte, pappa kommer dödöa mig!) men detr torkade, sen helt plötsligt kom det in en jätte stor & fin segelbåt, det var typ fullt på alla platser så vi fick hjälpa dem att parkera brevid oss! De var så sjukt snälla också, och blev jätte glada att vi ville hjälpa dem. Sen nån timme efter ringde mamma och sa att hon hade fått komma in i den båten mm, tror ni inte att vi blev lite sura då...
hihihi, det var en grm kväll!
Ph: by Elin Ljung ♥
Puss

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Skorna på den nedre bilden är galet snygga! :D

2011-07-09 17:05:06
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: elin & ida / ida

sv; varför fråga du då..?

2011-07-09 20:16:34
URL: http://elinida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: