Johanna på besök..

Ja idag var jag med johanna, min tremäning vi träffas inte så ofat eftersom att hon bor i Stockholm, nu kanske ni tycker det låter konstigt för att jag är ju nästan jämt där, men hon bor i tierp ( hoppas jag stava rätt) det ligger typ en bit i från stockholm.
Men i allafall så har vi varit på stan & gjort massa saker, hade jätte kul!
I morgon åker hon hem igen ..  kommer sakna henne,
Snart kommer Nea hem också, vet inte när men det är snart det vet jag!
Hon har laddat sin kamera så det kommer mkt bilder. Vi ska även ta roliga & söta, gulliga... mm bilder till headern vi ska ha i vår gemensama blogg. Den här listan kom förut:
- ta kort när vi använder hårfönen
- när vi har roliga kläder frisyrer
- ta fina närbilder
- vara modeller
jaja ni behöver inte säga något jag vet redan att det låter lite annorlunda, men ingen är perfekt!
nea <3
Söta Johanna ;)
Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: