Svensk sommar med Moa & båten

Hej på er! Vilket sommarväder, det har varit från 25-30 grader på land & i vattnet/Vänern var det 20-23 inte sant asså! Man vill kalla det svensk sommar men det går ju nästan inte, igår blev det söta Moa, vi skulle åka ut med båten å bada på sandön. Men Moa är inte så båtvan så hon fick lite assistans av mig, vi hade jätte kul vi badade fotade & spelade kort mm. Tyvärr fick vi inte fisk men allt kan man inte få här i livet! Idag blir det nog Moa igen, ska greja i min och linneas blogg nu så ni får ha en bra dag.

Bilder från Igår!
Puss

Postat av: josefine

Tack ♥



Okej, min dag igår var kanon :)

Allt bra idag ?

2011-07-01 16:35:16
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Alex

Tja! jasså du har blogg, trodde man inte :O

söta bilder

j*var vad roligt vi hade på midsommar

ses vi nästa år? Kanske inte ska te åmål vet inte men hoppas.



Hat bra babye!

tjao!

2011-07-01 20:29:49
Postat av: josefine

Jag vet inte vad som har hänt med min design :(

okej, har varit med en kompis :)

Haft en bra dag ?

2011-07-02 18:59:34
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: