Det är svårt att slappna av när man är arg

Ja, som ni förstår är jag arg! Jag är arg på ziperall & min bror, vi fick bestäma sort osv johan ville ha en svart och då fick jag såklart inte ha svart ....
Jag tog dock en rosa, men nu har det gått flera veckor utan att vi har fått dem så mamma ringde idag och då sade tjejen på ziperall att de svarta inte kommer förän i augusti och att han får bestämma en annan, så han bestämde sig för den dyra blå för 899kr men vi slipper betala extra! Tänk om jag hade fått beställa en svart då hade jag kanske kunnat få den leopardfärgade... är såå iriterad just nu!!
Jaja inte mycket att göra, spelat golf idag igen & på torsdag blir det tävling vi får hoppas det går bra.
Ska greja lite på facebook nu, vi hörs senare.
Bild från klassresan, var på forsbacka och hade sjukt roligt! Men on the night hände det något med mig.....
( Jag kommer inte ihåg så mycket men kan berätta lite)
Vet inte hur det gick till men jag blev plötsligt jätte trött & gick in i tältet för att slagga, men det gick ju inte för då skulle ju såklart det bli bråk, och poff så hände det jag blev full, eller vad man ska säga! Jag var påväg till dasset men hade ingen ficklampa så fick springa runt & leta, när jag skulle gå ut från dasset känndes allt upp och ned, plötsligt satt jag på gräsmattan, fick hjälp av per (tror ja?) tillbaka utanför tältet där de andra var och min sovsäck var också där. Erik eller någon gav mig vatten, blev lite piggare men inte mycket.  Sen kommer jag inte ihåg så mycket men det blev kuddkrig och vattenkrig;) hahah kommer inte ihåg mer om det är någon som vet nåt kan den väl försöka berätta för mig!
Puss

Postat av: ida beeeeeeeeeeeee

synd :( ♥

2011-06-21 21:17:46
Postat av: CJ

SVAR: Åh men tack söta du!

2011-06-21 22:41:03
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Linnea S

Sv : jag vet ;) hon är läskig!

2011-06-22 15:01:23
URL: http://neaseevers.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- det har du helt rätt i <3

2011-06-23 02:46:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: