Midsommar & helikopter dån

Hej & hå! Jag är ledsen för att jag inte har bloggat på några dagar, har haft allt för mycket att göra. Ja, på midsommar var vi först på plats hos moster i fyren ( stugan)och dans på örnäs, men aldrig att jag dansar! sedan när vi ätit fisk, sill & tårta mm gick vi bort till patric/ familj mm. där åt vi åter igen men slapp sillen, puh inte direk en sill fantast. Efter maten och matkrig mm gick vi upp och spelade buzz music, komm sist känns lite lågt menmen, sen blev det jordgubbar som var dyngsura...

När klockan var runt 8-9 gick vi ut och spelade kubb och badminton. haaha bollen flög upp på altantaket minst 15 gånger not god om du frågar mig, men såklart skulle min lilla klantiga kusin halka och slå sig så vi var tvungna att gå in pust.. vi som hade så kul! Efer lite blåsningar och plåster var allt som vanligt igen, vi spelade piratspelet ( simbad) faktist rätt kul, blev myss på det också . Jag och simon var i lag och lill kusin och Linn, johan å oskar mm så vi var lite kids allt! Slutade med att vi inte orkade räkna pengarna och glömde bort reglerna, :D
Vi tog en liten sväng ut ned till sjön, sen blev det lite vatten krig ;) snacka om man blev blöt när vi kom till baka till huset gick vi alla kids upp till Linn´s rumm och lyssnade på musik och roliga videor. Tänk er vi sat bara 7 pers i en tvåmana soffa, plötsligt började det lukta eller stinka asså höll på att dö vi bara rusade ut på balkongen. Och såklart skulle johan & oskar vara taskiga så de låste ut mig, jossan, simon & alfons på balkongen, snäll bror men vi kom på att det stog en stege ca 2 meter bort och om vi gick på kanten av fönstret skulle vi nog nå den och det gjorde vi. Sedan slaggade vi i båten, och på morgnen nån gång kom en stor helikopter åkende rätt över viken! Någon som vet vad som hänt?? :O
Vi lyssnare även på fest hos mange en bra låt tyckte vi alla men vi kanske e annorlunda vad vet jag, nu ska jag plocka lite jordbubbar, ha en skön söndag!
Puss

Postat av: Sandra

Sitter i bilen på väg hem från Norrköping!

DU då?

Kram

2011-06-26 14:19:04
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: