Svett & tårar

I dag fortsatte golfen, men lite segt var det allt. satte på mig jeans och tjocktröja i morse för trodde det skulle bli kallt, men hade såklart fel! Det blev solsken och 22 grader i solen...
Svetten rann och byxorna klibbade fast tillslut kunde jag inte ens hålla i klubban, jag skönk ihop ;)
Idag läste jag en mycket sorglig sak,
- det var en familj som var på sitt sommartorp, stället var öde och familjen var de ända som bodde där, så här om dan hade flickorna gått ned till stranden för att leka, men efter en timme hade föräldrarna blivit oroliga barnen brukade aldrig vara borta så länge, de gick ut och letade och på stranden hittade dom den ena fickan gråttande och den andra var försvunnen..... tycker det är hemskt får tårar i ögonen när jag tänker på vad som kan ha hänt henne!
Just det! Jag & Linnéa har gjort en blogg tillsammans , men vi är inte klara med design osv, Nea åker till sin stuga i 4 veckor nu :( men den blir nog färdig snart! Nu ska jag fika lite innan det åskar ordentligt!

Puss♥


Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, finns inget finare än kattungar. <3 Ha en skön midsommar!

2011-06-24 00:40:03
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: